روستای تختمشلو
روستای تختمشلو

معرفی روستای تختمشلو
منوي اصلي
صفحه اصلي
پروفايل مدير
عناوين وبلاگ
آرشيو وبلاگ
پست الكترونيكي

درباره وبلاگ
به وبلاگ روستای تختمشلو خوش آمدیدتختمشلو یکی از روستاهای استان آذربایجان شرقی است که در دهستان کاغذکنان شمالی بخش کاغذکنان شهرستان میانه واقع شده‌است. این وبلاگ با هدف معرفی این روستا است امیدوارم که همه هم ولایتی های اهل قلم این حقیر را در این راه یاری برسانندوبا ارسال مطالب و نوشته های خود در هر زمینه مرتبط با روستای تختمشلو در غنای محتوای وب سهیم باشند . به امید یاری حضرت حق شادوسرحال وسالم وسلامت باشید وهمیشه تلاشتان دراین زمینه باشد
آرشيو
شهريور 1395
خرداد 1395
فروردين 1395
اسفند 1394
دی 1394
ارديبهشت 1394
بهمن 1393
دی 1393
مرداد 1393
تير 1393
ارديبهشت 1393
اسفند 1392
آبان 1392
مهر 1392
مرداد 1392
تير 1392
نويسندگان
فضل اله اسکندری
کد هاي جاوا


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 44
بازدید کل : 7762
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت




استخاره آنلاین با قرآن کریم

center>

مسئولان مواظب باشند تسلیم شروط مضحک سعودی ها نشوند  <-PostCategory-> 
شنیده‌ها حاکی از آن است که عربستانی‌ها نه تنها در مذاکرات حاضر به پذیرش شرط های ایران نیستند، بلکه در اقدامی پیشدستانه اقدام به قرار دادن شرط و شروط‌هایی برای حجاج ایرانی کرده‌اند.
کد خبر: ۵۸۲۰۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰ - 18 April 2016

مذاکرات با عربستانی‌ها بر سر حج سال ۹۵ در حالی ادامه دارد که روابط ایران و عربستان هر روز متشنج‌تر می‌شود و از سوی دیگر عربستانی هر بار کارشکنی جدیدی در این باره انجام می‌دهند.

به گزارش «تابناک»، چندی پیش، سعید اوحدی، رئیس سازمان حج و زیارت در اظهاراتی نحوه صدور ویزای زائران ایرانی با توجه به تعطیلی سفارتخانه‌های دو کشور و قطع روابط دیپلماتیک، استفاده از ظرفیت شرکت‌های هواپیمایی ایران نظر به اعمال محدودیت تازه عربستان در این بخش و تأمین امنیت زائران ایرانی را از مهم‌ترین موضوعات مطروحه در گفت‌و‌گوهای میان دو طرف اعلام کرده بود.

هرچند مشخص است که تأمین این شرایط، شرط لازم برقراری موسم حج امسال است، گزارش ها حاکی از آن است که سعودی‌ها از راه های مختلف درصدد هستند با سنگ اندازی در این مذاکرات به اهداف خود دست پیدا نمایند.

در همین زمینه، امروز وزیر ارشاد اعلام کرده است،سعودی‌ها کارشکنی جدیدی را انجام داده‌اند. وی در این اظهارات با اشاره به کارشکنی عربستان برای پیگیری مسائل مربوط به حج از جمله در زمینه حمل و نقل هوایی و صدور ویزا برای ایرانی‌ها تصریح کرد؛ در چند ماه گذشته، حتی به مسئولان سازمان حج و زیارت برای حضور و مذاکره ویزا ندادند و برای اولین بار در یک کشور ثالث ویزا صادر شد.

به گفته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، طرف عربستانی برخوردهای منفی با مسئولان سازمان حج و زیارت داشته است و با اینکه اعلام کردیم، سوئیس حافظ منافع عربستان در ایران است و می‌تواند برای حجاج ایرانی ویزا صادر کند، آن‌ها می‌گویند، ویزا باید در کشور ثالث صادر شود که به هیچ وجه برای ما امکان‌پذیر نیست و به رغم اینکه چهار ماه زمان را برای هماهنگی و انعقاد برخی قرارداد‌ها در عربستان از دست داده‌ایم، همه تلاش خود را برای برقراری حج در سال ۹۵ انجام می‌دهیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرده است، برخوردهایی هم که آن‌ها در گذشته با زائران و حجاج ایرانی داشته‌اند، بسیار توهین‌آمیز و تحقیرآمیز بوده است که ما به هیچ وجه این برخورد‌ها را نمی‌پذیریم و در مذاکراتی هم که انجام گرفته است، ما سازمان حج و زیارت را موظف کرده‌ایم، کلیه شرایطی را که ما داریم، به مقامات عربستان سعودی منتقل کنند و آن‌ها هم باید همکاری کنند که حج تمتع انجام شود و بیش از این کارشکنی نکنند.

این اظهارات نشان می‌دهد که سعودی‌ها به هیچ اصولی پایبند نیستند و درصددند، از هر طریقی به ایران و مردم کشورمان فشار بیاورند. سعودی‌ها خوب می‌دانند که دولت و مردم ایران به دلیل موضوعات مذهبی تمایل دارند به سفر حج تمتع بروند. به همین دلیل سعی می‌کند با توجه به نیاز ایران موضوعات غیراصولی و زیاده خواهانه را مطرح کند.

حتی برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که عربستانی‌ها نه تنها در مذاکرات حاضر به پذیرش شرط های ایران نیستند، بلکه در اقدامی پیشدستانه، شرط و شروط‌هایی برای حجاج ایرانی قرار داده‌اند.

شبکه الجزیره در همین باره نوشته است، وزیر حج عربستان به هیأت ایرانی گفته است، هرگونه تجمع در اماکن عمومی، راهپیمایی، سر دادن شعار و بالا بردن صدا هنگام دعا خواندن ممنوع است. وزیر حج عربستان در توضیح این ممنوعیت‌ها گفته است که شعار دادن حجاج ایرانی باعث ایجاد مزاحمت برای دیگر حجاج می‌شود.

سخنگوی وزارت حج سعودی نیز شروطی را برای هیأت ایرانی مطرح کرده از جمله اینکه ایرانی‌ها باید در برنامه‌های توجیهی پیش از ورود به عربستان و پایبندی به طرح‌هایی که برای حفاظت از حجاج اجرا می‌شود حضور یابند.

مسئولان حج سعودی شروط عجیب دیگر ی را هم بیان کرده‌اند که نشان می‌دهد آن‌ها با انداختن سنگ بزرگ دنبال محروم کردن حجاج ایرانی هستند.

الجزیره این محدودیت‌ها را این گونه بیان کرده است که توزیع نشریات یا مجلات خاصِ بعثه رهبری با محتوای چگونگی اجرای مناسک حج باید با موافقت وزارت فرهنگ و رسانه عربستان انجام شود، در غیر این صورت، محدودیت‌ها و تحریم‌هایی شامل حال ایران خواهد شد.

این موارد نشان می‌دهد که سعودی‌ها  نه تنها حاضر نیستند شروط بر حق ایران مانند تضمین امنیت حجاج را تأمین کنند، بلکه درصدد هستند با قرار دادن شروطی، ایران را در آینده متهم وقایع احتمالی جلوه دهند. همه این موضوعات نشان می‌دهد که مسئولان ایرانی باید بدون هیچ مماشاتی حقوق زوار ایرانی را پیگیری کنند و در صورتی که این حقوق برآورده نشد، به صراحت دلایل آن را به مردم اعلام کنند که بدون تردید این تصمیم با حمایت مردم روبه رو خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در سه شنبه 31 فروردين 1395برچسب:,ساعت 9:59 توسط فضل اله اسکندری |
مطالب پيشين
» تمام کودک کشی هادرجهان باچراغ سبزسازمانهای بین المللی صورت می گیرد
» جنایت ال سعوددریمن
» مسئولان مواظب باشند تسلیم شروط مضحک سعودی ها نشوند
» پیشاپیش سال 1395راتبریک عرض می کنم
» ادامه واستمرار حکومت ال سعود برای کشورهای مسلمان ازدولت غاصب صهیونیستی خطرناکتراست
» ازآبروی سازمانهای بین المللی چیزی مانده است؟
» زیباترین تصاویر با موضوع “من محمد (ص) را دوست دارم”
» از جوانان ایرانی به جوانان غربی: «این نامه برای شماست»+پوستر
» اگر بار گران بودیم و رفتیم اگر نامهربان بودیم و رفتیم
» واکنش‌های عجیب جهان به دو آمارکشتاربی گناهان
» نامه تکان‌دهنده پزشک نروژی بیمارستان الشفاء غزه
» فرد متکبر در قیامت به چه شکلی درمی‌آید؟
» بدترین مردم کیست؟
» همه را شکل یار می‌بینم
» پیشاپیش سال 1393راتبریک عرض می کنم
» رازموفقیت وماندگاری افراددرچیست؟
» تصویری
» تصویری ازروستا1
» تصویری ازروستا





پيوندها


کارشناس خدمات آموزش لینکدونی میانه سایت روستاهای ایران پایگاه اطلاع رسانی بخش کاغذکنان روستای حاجمیر منزلگاه تاریخ کاغذکنان منزلگاه فضل اله اسکندری ردیاب جی پی اس ماشین ارم زوتی z300 جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان روستای تختمشلو و آدرس takhtameshlou.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

پيوندهاي روزانه

آب وهوای روستای تختمشلو
موقعیت ماهواره ای (نقشه)روستای تختمشلو
مسیر رفتن به تختمشلو
روستای قوشه بلاغ
روستای کلیان
روستای شمس اباد
روستای کجل
روستای برانقار
روستای چولاقلو
روستای یانبلاغ
حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون

 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

طراح قالب

Power By:LoxBlog.Com & NazTarin.Com